Scenka 1: Kiedy Sara pozwoliła, aby jej przerwano

[Sara] Dzięki za przybycie dzisiaj.

Chciałam się z wami podzielić, moją propozycją programu referencyjnego dla klientów. Myślę, że dział marketingu powinien przeprowadzać wywiady z klientami miesiąc po ich zarejestrowaniu się…  

[Adam- wchodzi w słowo]… Nie sądzę, aby nasi klienci mieli wystarczające doświadczenie z naszymi usługami już po jednym miesiącu. Myślę, że powinniśmy poczekać trzy miesiące. 

[Piotr]  Zgadzam się z Adamem. 

Scenka 2: Kiedy Sara przeszkodziła przeszkadzającemu

[Sara] Dzięki za przybycie dzisiaj.

Chciałam się z wami podzielić, moją propozycją programu referencyjnego dla klientów. Myślę, że dział marketingu powinien przeprowadzać wywiady z klientami miesiąc po ich zarejestrowaniu się…  

[Adam- wchodzi w słowo] Nie sądzę, aby nasi klienci mieli wystarczające doświadczenie z naszymi usługami już po jednym miesiącu. Myślę, że powinniśmy poczekać trzy miesiące. 

[Sara] Adam pozwól mi wyjaśnić. Myślę, że możesz być zaskoczony, jak podobne mamy zdanie. Jak już mówiłam, moja propozycja dotycząca nowego programu referencyjnego dla klientów polega na tym, aby dział marketingu przeprowadzał wywiady z klientami miesiąc po zarejestrowaniu się w serwisie, aby uzyskać “pierwsze wrażenie”, a następnie ponawiał wywiady co trzy i sześć miesięcy, aby zmierzyć zmiany.. 

[Piotr] Hmm, to ciekawy pomysł.

[Adam]  Tak, to ciekawe. Nie myślałem o tym w ten sposób, ale podoba mi się ta propozycja.

Scenka 3: kiedy Sara pozyskała sojusznika

[Sara] Dzięki za przybycie dzisiaj. Chciałam się z wami podzielić, moją propozycją programu referencyjnego dla klientów. Myślę, że dział marketingu powinien przeprowadzać wywiady z klientami miesiąc po ich zarejestrowaniu się…  

[Adam – wchodzi jej w słowo] Nie sądzę, aby nasi klienci mieli wystarczające doświadczenie z naszymi usługami już po jednym miesiącu. Myślę, że powinniśmy poczekać trzy miesiące. 

[Alicja] Adam myślę, że Sara jeszcze nie skończyła mówić. Dajmy jej szansę dokończyć myśl, zanim podejmiemy decyzję. Chciałbym usłyszeć, co ma do powiedzenia. 

[Sara] Dzięki Alicja. Jak już mówiłam, moja propozycja dotycząca nowego programu referencyjnego dla klientów polega na tym, aby dział marketingu przeprowadzał wywiady z klientami miesiąc po zarejestrowaniu się w serwisie, aby uzyskać “pierwsze wrażenie”. A następnie ponawiał wywiady co trzy i sześć miesięcy, aby zmierzyć zmiany.. 

[Piotr] To ciekawy pomysł.

[Adam]  Tak, to ciekawe. Nie myślałem o tym w ten sposób, ale podoba mi się ta propozycja.

Scenka 4: Kiedy ktoś kradnie pomysł Sary

[Piotr] Potrzebujemy nowych pomysłów na naszą jesienną kampanię marketingową. Czy ktoś o tym pomyślał? 

[Sara] Ja mam pomysł, żeby zrobić akcję “Powrót do szkoły”…

[Adam – wchodzi jej w słowo] Zanim przejdziemy do szczegółów nowej kampanii, może porozmawiajmy o harmonogramie? Czy to jest coś, co chcemy rozpocząć od razu, czy mamy zamiar poczekać, aż zamkniemy kwartał? 

[Piotr] Prawdopodobnie poczekamy do zamknięcia kwartału.

[Adam] Dobrze. To biorąc pod uwagę te ramy czasowe, myślę, że może “Powrót do szkoły”. Może włączymy mamom trochę emocji w związku powrotem dzieci do szkoły. 

[Piotr] To świetny pomysł Adam, powiedz nami więcej. 

Scenka 5: Kiedy Sara nie pozwala ukraść sobie pomysłu

[Piotr] Potrzebujemy nowych pomysłów na naszą jesienną kampanię marketingową. Czy ktoś o tym pomyślał? 

[Sara] Ja mam pomysł, żeby zrobić akcję “Powrót do szkoły”…

[Adam – wchodzi jej w słowo] Zanim przejdziemy do szczegółów nowej kampanii, czy możemy porozmawiać o harmonogramie? Czy to jest coś, co chcemy rozpocząć od razu, czy mamy zamiar poczekać, aż zamkniemy kwartał? 

[Piotr] Prawdopodobnie po zamknięciu kwartału.

[Adam] Dobrze. To biorąc pod uwagę te ramy czasowe, myślę, że może “Powrót do szkoły”. Może włączymy mamom trochę emocji w związku z powrotem dzieci do szkoły. 

[Piotr] To świetny pomysł Adam, powiedz nam więcej. 

[Sara] Dziękuję, że wracasz do pomysłu “Powrotu do szkoły”, który zasugerowałem na początku spotkania. Dużo o tym myślałam i mam taki pomysł, żeby….

Scenka 6: Kiedy Sara korzysta z pomocy sojusznika, gdy ktoś chce ukraść jej pomysł

[Piotr] Potrzebujemy nowych pomysłów na naszą jesienną kampanię marketingową. Czy ktoś o tym pomyślał? 

[Sara] Ja mam pomysł, żeby zrobić akcję “Powrót do szkoły”…

[Adam – wchodzi jej w słowo] Zanim przejdziemy do szczegółów nowej kampanii, czy możemy porozmawiać o harmonogramie? Czy to jest coś, co chcemy rozpocząć od razu, czy mamy zamiar poczekać, aż zamkniemy kwartał? 

[Alicja] Adam, naprawdę chciałbym usłyszeć, co Sara ma do powiedzenia. To wygląda na dobry pomysł. Opowiesz nam więcej? Powiedziałaś, “Powrót do szkoły”? Potem może porozmawiamy o harmonogramie. 

[Sara] Dzięki Ala, tak wyobrażam sobie kampanię “Powrót do szkoły”, w której…